אפיון תהליכים ותרשימי זרימה

מערכות טכנולוגיות מהוות חלק בלתי נפרד מכל עסק. בין אם מדובר במערכות לניהול מלאי, הנהל חשבונות או מערכות CRM, המערכת מהווה כלי חיוני המשמש את העסק בפעילותו השוטפת והיומיומית. הטמעה של מערכות טכנולוגיות בעסק מבוססת על תהליכי פיתוח והתאמה של המוצר הטכנולוגי על כל מאפייניו לבית העסק. התהליך דורש אפיון מעמיק של תהליכי העבודה, בסופו מוגדרים מבנה המערכת ותכולתה.

הקידמה הטכנולוגית מניעה עסקים להטמיע מערכות אוטומציה המאפשרות ניתוח ועיבוד נתונים בקלות ובמהירות, קבלת תובנות עסקיות ושיפור הביצועים בזמן אמת. הדבר מתבטא בחיסכון אדיר בעלויות תפעול והוצאות תקורה, קבלת תמונת מצב רוחבית על העסק על מגוון היבטיו והתייעלות בכל תהליכי העבודה עם הממשקים הפנים וחוץ ארגוניים.

אפיון תהליכים ותרשימי זרימה מאגד את אוסף הדרישות מהמערכת וכולל: הגדרת היעדים וסביבת העבודה, זיקה למערכות קיימות, זיהוי נקודות תורפה והגדרת פתרונות, הגדרת משתמשים ומתן הרשאות, הגדרת נתוני קלט ופלט ותהליכי עיבוד מידע, ניתוח נתונים והפקת דו״חות. המטרה הסופית היא לייצר מערכת אמינה, קלה לתפעול אשר מרכזת את כל המידע הדרוש ומאפשרת לבצע שלל פעולות בהתאם לעסק ולמאפייניו.

מחפש פתרון אוטומציה לעסק שלך? צור איתנו קשר לפגישת ייעוץ